TERMÉKEK
Terhesen, szoptatás ideje alatt fogyaszthatom az Abso termékeket?
Minden termékünk esetében prémium alapanyagokkal dolgozunk, és természetesen minden összetevőt feltüntetünk a termékek dobozán. A termékek alapanyagai közül egyik sem tartalmaz olyan alapanyagokat, amelyek tudomásunk szerint ártalmasak lennének terhes nőkre, kismamákra, szoptatós anyukákra nézve. Ugyanakkor elsősorban azt tanácsoljuk, hogy mindenképpen konzultálj kezelőorvosoddal a táplálékkiegészítők alkalmazásával kapcsolatban.
Barna, vagy fehér rizsből készültek az Abso fehérjék?
Fehér rizsből kivont rizsfehérje-koncentrátumot használunk a termékeknél. Ez könnyebben emészthető és biztosan nincs benne nehézfém, ami a barna rizsnél előfordulhat.
Milyen borsó van a fehérjékben/szeletekben?
Sárgaborsóból kivont borsófehérje-izolátumot használunk. A sárgaborsó a zöldborsó (Pisum sativum) hántolt, szárított és felezett magjából készülő növényi ételkészítmény.Tehát könnyebben emészthető, mert már nincsen rajta a sokszor panaszokat is okozó héj.
Az epres szelet színe nem annyira élénk, mint amit képen láttam. Ez baj?
Nem, egyátalán nem baj, ez egy természetes folyamat, hogy pár hét, hónap alatt az epres szelet színe halványodik. Mivel a termék megalkotásánál természetes anyagokat használtnk színezőként - céklaport - így idővel a szelet élénk színe elhalványodhat, de ez sem az ízt, sem a minőséget nem befolyásolja.
Mennyit ehetek egy nap a szeletekből?
1-2 szeletnél többet nem ajánlunk. Egyrészt alapvetően a változatos étrendet támogatjuk (zöldségekkel, gyümölcsökkel), másrészt túlzott fogyasztása hashajtó hatású lehet az édesítőszer és magas rostartalom miatt.
Miért van maltodextrin a pudingokban?
A Maltodextrin egy nem cukortípusú összetett szénhidrát, amire alapvetően a szervezetünknek szüksége van. Mi ezt segédanyagként alkalmazzuk a pudingokban annak érdekében, hogy a porszemcsék ne tapadjanak össze, enélkül csomós lenne a termék. Minimális mennyiség elegendő ahhoz, hogy a megfelelő állagot elérjük, ez maximum 1%-ot jelent a termékben.
Mit tegyek, ha cserélni szeretném a terméket?
Amennyiben a terméket védő csomagolás sérült, vagy gyártási hibás kérjük mielőbb jelezd felénk a problémát, és ügyfélszolgálati munkatársunk felveszi Veled a kapcsolatot. Amennyiben a garancia igény jogos, és a sérülés gyártási hibára, vagy a szállításra vezethető vissza, a selejtes terméket díjmentesen cseréljük. A csomagodban található visszaküldési formanyomtatvány kitöltése után
A honlapon megvásárolt termékek törvény előírás szerint különleges táplálkozási célú élelmiszereknek minősülnek, bontott csomagot nem áll módunkban visszavenni. Előfordulhat, hogy az Absorice természetes íze, állaga miatt a vásárló elégedetlen a termékkel. Emiatt a terméket nem áll módunkban visszacserélni, de javasoljuk, hogy látogass el a Receptek menüpontra, ahol számos ötletet találsz a termék felhasználására.
KISZÁLLÍTÁS
Személyes átvételre van lehetőség? Üzletben megtalálom valahol a termékeket?
Ha a webshopról szeretnél rendelni, akkor személyes átvételre nincs lehetőség, de kérheted utánvéttel is a csomagodat. Ha mindenképp ragaszkodsz ahhoz, hogy vásárlás előtt élőben is megnézd az Abso finomságokat, akkor KATT ide, és keresd meg a hozzád legközelebbi viszonteladó partnerünket.
Külföldre van kiszállítás?
Jelen pillanatban külföldre sajnos még nem szállítunk, de dolgozunk az ügyön, és mindenképpen tájékoztatunk róla, amint elérhető ez az opció!
Utánvét esetén tudok kártyával fizetni a futárnál?
Igen! Kártyával és készpénzzel is! Ha GLS csomagpontra kéred a csomagot, akkor érdemes megnézned a kiválasztásnál, hogy a csomagponton tudsz-e kártyával fizetni. Részletes információkat a szállítással/fizetéssel kapcsolatban ITT találsz.
RÓLUNK
Magyar cég vagytok?
Igen! Magyar StartUP vagyunk, és nap mint, nap azért dolgozunk, hogy minél több finom, vegán és egészséges nassolnivalóval tudjunk szolgálni Nektek! A teljes történetünket ITT elolvashatod.
Ha valamilyen kérdésedre nem kaptál itt választ, akkor írd meg a kérdésedet az alábbi e-mail címre:
absorice@absorice.com